خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

اختلاف بین مردم و مسئولان موجب از بین رفتن ابهت و صلابت کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۸۸

وزیر اطلاعات گفت: اختلاف بین مردم و مسئولان موجب زمین‌گیر شدن و از بین رفتن ابهت و صلابت می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه۱۳۹۶  در نشست شورای اداری استان هرمزگان گفت: همه وظیفه داریم در دستگاه های امنیتی و انتظامی، امنیت پایدار و با ثبات را در بخش های مختلف برقرار و حفظ کنیم.

وی با بیان این که در مشی حکومتی موظف به اعمال روش دین و سیره ائمه اطهار و آیات قرآن هستیم اظهار داشت: در این صورت است که می‌توان از مشکلات مردم گره‌گشایی کرد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: اختلاف بین مردم و مسئولان موجب زمین‌گیر شدن و از بین رفتن ابهت و صلابت کشور می‌شود و از این که انسان‌ها و مجموعه‌هایی که باید خدمتگزار باشند انرژی و توان خود را صرف اختلاف می‌کنند دلگیر می‌شویم.

علوی ادامه داد: باید به مسئولیت به عنوان امانت نگریست و آن را در جهت اجرای عدالت و گره گشایی از مشکلات مردم به کار بست.

علوی اختلاف را مایه هلاکت دانست و افزود: در شرایطی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان منطقه ای به دنبال تخریب ایران هستند باید وحدت داشت چرا که ملت متحد، شکست ناپذیر می شود.

وی شکر نعمت مسئولیت در حکومت اسلامی را خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: خدمات مسئولان نظام باید شامل همه مردم شود تا افرادی که دل درگرو نظام ندارند نیز از عدالت و برکت های نظام بهره مند شوند.

ایشان گفت: مسئولان باید دل های خود را سرشار از مهر و محبت مردم کنند و توجه به طبقات پایین جامعه را در رأس برنامه ها و فعالیت هایشان قرار دهند.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: از آن جا که مردم صاحب اصلی حکومت و انقلاب هستند، باید بدون منت و با نهایت دلسوزی به آن ها خدمت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز