خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیسیون بودجه به منظور برآورد مالی بودجه ۹۷ از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۳۲

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قطعاً در لایحه بودجه سال آینده به موضوع زلزله زدگان کرمانشاه توجه خواهد کرد،اما اعضای کمیسیون می‌خواهند با بازدید میدانی در جریان دقیق مسائل قرار گرفته و میزان بودجه لازم را برآورد کنند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی وزارت نیرو و سازمان بنیاد مسکن موضوع ارائه قیر رایگان برراساس بندهـ تبصره یک قانون بودجه سال ۹۶ بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اطلاعات خوبی در خصوص مشکلات ارائه قیر رایگان برای راههای روستایی مطرح و تصمیم گیری در این زمینه به نشست بعدی موکول شد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع رسیدگی به زلزله زدگان کرمانشاه مطرح شد و مقرر گردید که برای برآورد  بودجه مورد نیاز جهت ساماندهی شهرهای زلزله زده در سال ۹۷ سفری به مناطق زلزله‌زده صورت گیرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: دولت قطعاً در لایحه بودجه سال آینده به موضوع زلزله زدگان کرمانشاه توجه خواهد کرد اما اعضای کمیسیون می‌خواهند با بازدید میدانی در جریان دقیق مسائل و برآورد میزان بودجه لازم را داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس  اظهار داشت: زمان سفر قطعی نشده است پس از مشخص شدن اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز