خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مطرح شد؛

بحث‌های مربوط به دوتابعیتی‌ها صرفا مختص مسئولان است/ تجهیز حوزه امنیتی به امکانات الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۰۱

معاون امنیتی وزارت کشور پیشنهادت این وزارتخانه برای کاهش ۱۰ درصدی جرائم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز(دوشنبه ۲۹ آبان) این کمیسیون، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون، با حضور معاون امنیتی وزارت کشور جهت بررسی اقدامات وزارت کشور در زمینه اجرای احکام برنامه پنج ساله ششم توسعه، احکام دائمی و احکام بودجه تشکیل شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه، درگذشت ابوی سخنگوی وزارت امور خارجه تسلیت گفته شد، همچنین با توجه به تبلیغات منفی و جهت‌دار مخالفین جمهوری اسلامی در رابطه با افراد دارای تابعیت دوگانه، همه هموطنان و ایرانیان مقیم خارج از کشور باید بدانند که بحث‌های مربوط به دوتابعیتی‌ها در مجلس صرفا مختص افرادی است که دارای جایگاه مسئولیت مدیریتی و دولتی هستند و هیچ ارتباطی با عموم هموطنان مقیم خارج از کشور ندارد و تمامی حقوق و اموال آنها طبق قانون همانند هر ایرانی دیگری محفوظ است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گزارش ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور در زمینه اجرای موفق راهپیمایی عظیم اربعین، گفت: وی بیان داشت که در یک فرصت مناسب، گزارشی مبسوط از این برنامه ارائه خواهد شد که الگوی بارز اجماع ملی همکاری و همراهی عمومی از اجرای یک برنامه فراملی بود.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: ذوالفقاری همچنین تأکید کرد که "پیشگیری" محور فعالیت‌های امنیتی و انتظامی وزارت کشور است. تجهیز حوزه امنیتی به امکانات الکترونیکی، کنترل با روش‌های مدرن و نظارت بیشتر فعالیت‌های عمده با هدف تأمین امنیت است. البته در این زمینه وزارت کشور پیشنهادات مشخصی دارد. کاهش ۱۰ درصدی جرائم از دستاوردهای  اقدامات مذکور است.

وی اضافه کرد: در این گزارش اشاره شد که تغییر ساختار و تعریف مجدد توزیع پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها با هدف تأمین امنیت عمومی است که البته نیروی انسانی مورد نیاز باید تأمین و مجوز استخدام باید صادر شود، همچنین ذوالفقاری اقدامات وزارت کشور در سایر احکام را نیز به‌طور مستند و مشروح توضیح داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز