خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی رحمانی‌فضلی؛

مدیرکل سیاسی جدید وزارت کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۵۲

وزیر کشور در حکمی بهرام سرمست را به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن این حکم خطاب به بهرام سرمست به شرح زیر است:

« نظر به مراتب تعهد و تجارب و سوابق موثر جنابعالی بنا به پیشنهاد معاون سیاسی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می‌شوید.

مطالعه و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل‌ها، انجام امور مربوط به انجمن‌های صنفی، علمی، تخصصی، پیگیری امور مربوط به اقلیت‌های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، انجام وظایف مربوط به دبیرخانه کمیسیون‌های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور از جمله امور است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و موثر نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تحت رهبری حضرت آیت اله ‌العظمی خامنه‌ای دامت برکاته از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی»

بهرام سرمست پیش از این مدیر کل سیاسی استانداری تهران  بود و با حکم وزیر کشور، جایگزین محمدامین رضازاده شد. رضازاده از آبانماه سال ۱۳۹۳  به عنوان مدیر کل سیاسی وزارت کشور منصوب  و جانشین سیدعلی پورموسی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز