خبرگزاری کار ایران

این هفته برگزار می‌شود؛

جلسات کمیسیون‌های تخصصی و ۳ فراکسیون سیاسی مجلس با حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو +برنامه

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۱۸

نمایندگان در جلسات این هفته کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی مجلس، میزبان وزرای پیشنهادی علوم و نیرو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، درحالی که رییسجمهوری روز گذشته در نامه‌ای به هیات رییسه مجلس وزرای پیشنهادی خود برای تصدی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات و نیرو را معرفی کرد، منصور غلامی و رضا اردکانیان در یک هفته پرکار میهمان جلسات کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی مجلس خواهند بود.

بر این اساس درحالی که بنابه گفته یکی از نمایندگان فراکسیون امید مجلس، رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو صبح امروز در جلسه این فراکسیون حاضر شده است، امیدی‌ها پس از اتمام جلسه علنی امروز نیز میزبان منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم خواهند بود.

این درحالی است که غلامی احتمالاً پس از اتمام جلسه با نمایندگان اصلاح‌طلب، راهی فراکسیون نمایندگان ولایی خواهد شد تا با اصولگرایان مجلس نیز رایزنی کند.

این درحالی است که رضا اردکانیان پس از حضور در جلسه صبح روز دوشنبه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، در ادامه روز نیز میهمان جلسات فراکسیون زنان و کمیسیون انرژی خواهد بود.

در این میان به نظر می‌رسد سخت‌ترین روز کاری وزرای پیشنهادی، سه‌شنبه این هفته باشد که بر این اساس اردکانیان و غلامی قرار است باتوجه عدم برگزاری جلسه علنی و تشکیل جلسات کمیسیون‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر، با حضور در تک تک کمیسیون‌های تخصصی، برنامه‌های خود را تشریح کنند.

فراکسیون مستقلین ولایی نیز روز چهارشنبه میزبان هر دو وزیر پیشنهادی خواهد بود تا اعضای این فراکسیون از نزدیک در جریان برنامه‌های اردکانیان و غلامی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز