خبرگزاری کار ایران

تابش خبر داد؛

تصویب کلیات طرح مرمت و احیای بافت‌های تاریخی/ ارائه گزارش رییس سازمان بازنشستگی در کمیسیون برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۸۹

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که در جلسه صبح امروز این کمیسیون، طرح‌های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت‌های تاریخی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در تشریح جلسه صبح امرز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه علاوه بر بررسی تکلیف قانونی مربوط به تامین ۴ میلیون تن قیر رایگان، درخصوص تهاتر سایر هزینه‌ها از قبیل اجرای ایزولاسیون و آسفالت با قیر، مباحث مختلفی مطرح شد که کلیات آن به‌دلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه کشور و قانون اساسی رد شد.

وی ادامه داد: طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی نیز با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت که کلیات آن مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان ادامه داد: رییس سازمان بازنشستگی کشوری نیز گزارشی از وضعیت منابع و مصارف این سازمان ارائه داد و مقرر شد تا دو هفته آینده گزارش جامع و پیشنهادات اصلاحی را برای اتخاذ تصمیم به کمیسیون ارائه دهد.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اعضا کمیسیون قرار است ظهر امروز میهمان سازمان برنامه و بودجه کشور باشند تا نوبخت و معاونان، گزارش ٦ماهه اول بودجه سال ٩٦ را ارایه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز