خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

لاریجانی سخنران اصلی مراسم تشییع شهیدحججی/ اظهار بی‌اطلاعی از زمان معرفی گزینه‌های وزارت علوم و نیرو

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۰۸۷

سخنگوی هیات رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که علی لاریجانی سخنران اصلی مراسم تشییع شهیدحججی خواهند بود، تاکید کرد که احتمالاً مجلس فردا تا ساعت ۱۰ صبح تشکیل جلسه خواهد داد تا نمایندگان بتوانند در این مراسم حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی در صبح روز چهارشنبه و همزمانی این مراسم با جلسه علنی فردای مجلس شورای اسلامی گفت: از آن‌جا که آقای لاریجانی سخنران اصلی این مراسم است، امروز این پیشنهاد را در هیات رییسه مطرح می‌کنیم که باتوجه به آغاز مراسم تشییع از صبح فردا و برای این‌که، نمایندگان بتوانند از ساعت ۱۰ به بعد در مراسم حضور یابند، احتمالاً جلسه علنی فردا تا ساعت ۱۰ ادامه خواهد داشت و در این ساعت به پایان می‌رسد که البته این موضوع باید در جلسه بعدازظهر امروز هیات رییسه مجلس، بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی درباره زمان معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس و برخی مسائل مربوط به منقضی شدن مهلت معرفی وزیر علوم گفت: ۲ دیدگاه در این رابطه وجود دارد؛ یک دیدگان می‌گوید مهلت معرفی وزیر پیشنهادی علوم پایان یافته که آقای مطهری معتقد به این مسئله است و عده‌ای دیگر نیز معتقدند این مهلت همچنان به پایان نرسیده است که این مسئله نیز در جلسه هیات رییسه برریسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین درباره گزینه‌های احتمالی تصدی ۲ وزارتخانه علوم و نیرو تصریح کرد: تاکنون هیج اطلاعی از گزینه‌های پیشنهادی رییس‌جمهوری برای این ۲ وزارتخانه ندارم.

نعمتی همچنین درباره زمان دقیق معرفی وزرای پیشنهادی این ۲ وزارتخانه به مجلس رسیده است، گفت: حدود یک هفته پیش در صحبتی که با آقای واعظی داشتم، اعلام کردند که به‌زودی در اولین فرصت وزرای پیشنهادی این ۲ وزارتخانه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز