خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد لاریجانی؛

طرح بیمه موسسان و مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد به کمیسیون مشترک ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۰۷۷

طرح بیمه موسسان و مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد مدیران جهت رفع ابهامات، تصحیح متن و ادبیات و تامین اعتبارات به کمیسیون مشترک ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، درحالی که نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح بیمه موسسان و مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد را که کلیات آن در جلسه روز یکشنبه مجلس به تصویب رسیده بود، بررسی می‌کردند، این طرح در نهایت برای بررسی بیشتر به کمیسیون مشترک ارجاع شد.

علی لاریجانی با اشاره به این‌که متن طرح به‌لحاظ قانون‌گذاری شفاف نبود، گفت: طرح از نظر ادبیات نامشخص و دارای ابهام است. همچنین محل اعتبار طرح مشخص نیست.

وی با بیان این‌که اصل طرح قابل قبول است، تاکید کرد: میزان درآمد پیش‌بینی شده طرح به‌صورت کارشناسی مشخص نشده است. اصل طرح خوب است اما باید راهی پیدا شود که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیش از یک سال ادامه پیدا نکند. اگر موافق باشید، دو شوری کنیم تا یک بار دیگر به کمیسیون مشترک برود و اشکالات آن برطرف و ادبیاتش نیز تصحیح شود. همچنین سازمان تامین اجتماعی و دولت، مشکل بار مالی این طرح را مرتفع کرده و این طرح به‌لحاظ مالی تامین اعتبار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز