خبرگزاری کار ایران

سردار وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

پاسخ روحانی به اظهارات سخیف ترامپ، قاطع بود/ آمریکا فکر می‌کرد می‌تواند با مدیریت داعش محور مقاومت را مدیریت کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۶۳

عضو شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: جواب جمهوری اسلامی ایران به این اظهارات بی‌منطق، بی‌پایه و سخیف و حتی به دور از سیاست‌ورزی پاسخ قاطعی خواهد بود و آقای رییس‌جمهور هم پاسخ قاطعی دادند.

سردار سرتیپ احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور امریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: پیروزی‌های پی در پی محور مقاومت در سوریه و عراق و در آستانه شکست کامل قرار گرفتن داعش نظام سلطه را کاملا عصبانی کرده است.  

آمریکا فکر می‌کرد می‌توانند با مدیریت داعش محور مقاومت را مدیریت کند

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند با مدیریت داعش محور مقاومت را مدیریت کنند اما اینک داعش در آستانه شکست و نابودی است و به همین خاطر عصبانی هستند و عصبانیت خود را در قالب آن جملات نشان می‌دهند.

سخنرانی ترامپ نشاندهنده قدرت جریان مقاومت است

رئیس دانشگاه عالی دفاع و مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه آن جملات بی‌مایه و سخیفی که نشاندهنده فرهنگ پایین و سیاست‌ورزی بسیار ضعیف آمریکایی‌ها است، اظهار داشت: البته آن سخنرانی نشاندهنده قدرت جریان مقاومت است. آنها می‌خواهند جریان مقاومت را از این پیروزی‌های درخشان دور بکنند و به همین خاطر این اظهارات بی‌پایه، سخیف و به دور از هرگونه منطق را مطرح می‌کنند.

پاسخ ایران به اظهارات سخیف ترامپ قاطع است

وحیدی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌‌تان از نطق رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که در مجمع عمومی سازمان ملل چیست تصریح کرد: جواب جمهوری اسلامی ایران به این اظهارات بی‌منطق، بی‌پایه و سخیف و حتی به دور از سیاست‌ورزی پاسخ قاطعی خواهد بود و آقای رییس‌جمهور هم پاسخ قاطعی دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز