خبرگزاری کار ایران

المصدر نیوز افشا کرد؛

پروتکل محرمانه رسانه‌های اسرائیلی/ جلب مشارکت آمریکایی‌ها برای یک جنگ قریب الوقوع در سوریه

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۶۲

پایگاه خبری «المصدر نیوز» خبر داد: رسانه‌های اسرائیلی قواعد جدیدی دریافت کرده‌اند که طی آن بناست آشکارا از آمریکا درخواست آمادگی برای جنگ در سوریه کنند. این به معنای یک رویارویی مستقیم با متحدان سوریه یعنی ایران و روسیه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «المصدر نیوز»، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی قواعد جدیدی دریافت کرده‌اند که طی آن بنا است آشکارا از آمریکا درخواست آمادگی برای جنگ در سوریه داشته باشند. این به معنای یک رویارویی مستقیم با متحدان سوریه یعنی ایران و روسیه است. 

بر اساس این گزارش، در مقاله اخیر، جروزالم پست تحت عنوان «چرا اسرائیل نیاز به آمادگی آمریکا برای جنگ قریب‌الوقوع در سوریه دارد»، از دولت آمریکا و مردم آن خواسته در هر گونه حملات نیروهای دفاعی اسرائیل علیه روسیه، ایران و سوریه با آنها مشارکت کنند.

بر اساس گزارش المصدرنیوز، مقاله جروزالم پست مثالی از رویکردهای جدید گروه‌های طرفدار جنگ در میان نیروهای نظامی حامی صهیونیست‌ها و حلقه‌های سیاست خارجی دست راستی آمریکاست. این گروه‌ها سعی می‌کنند دولت آمریکا و مردم را برای همراهی در جنگ‌هایی که تنها به نفع جاه‌طلبی‌های هژمونیک اسرائیل است، آماده کنند. 

به گزارش المصدر نیوز این مقاله درست زمانی منتشر شده که درگیری‌ها در سوریه به واسطه ایجاد مناطق کاهش تنش توسط ایران و روسیه به پایین‌ترین حد خود رسیده است. «مندل» نویسنده این گزارش جروزالم پست در مقاله خود دروغی را طراحی کرده تا از طریق ترساندن مخاطبان آمریکایی حمایت لازم برای اقدامات نظامی اسرائیل جهت نابودی دستاوردهایی که به صلح منتهی می‌شود را جلب کند. 

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: در واقع دروغ نویسنده جروزالم پست یادآور محور شرارتی است که بوش طراحی کرده بود. او ایران عراق و کره شمالی را بعد از حادثه یازده سپتامبر محور شرارت خوانده بود. همین دروغ سیاست‌مداران آمریکایی را تحریک کرد و توسط رسانه‌های غربی به گونه‌ای منتشر شد که حمله به عراق در نهایت توجیه‌پذیر به نظر می‌رسید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز