خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک سرلشکر باقری به مناسبت روز پزشک

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۱۷

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، این روز را به جامعه پزشکی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است:

در تاریخ درخشان تمدن اسلامی، همواره طب و طبابت از جایگاه والای معنوی برخوردار بوده و در صحیفه پرفروغ پیشرفت و تکامل دانش در این مرز و بوم، تالیفات و آثار گرانسنگ علمی و خدمات ماندگار طبیبان، بیاد ماندهی خواهد بود.

همگان نیک می‌دانند که قداست معنوی حرفه شریف پزشکی، در التیام آلام دردمندان و ارائه خدمات درمانی بی‌منت و دلسوزانه به همه بیماران به ویژه محرومین جامعه تبلور می‌یابد.

بی‌تردید تلاش‌های بی‌شائبه و مجاهدت‌های خالصانه سپیدپوشان گروه پزشکی در طول سالیان حماسه دفاع مقدس، که با حضور فعال آنان در پست‌های اورژانس، بیمارستان‌های صحرایی و بیمارستان‌های پشتیبانی شهری همراه بوده، فصلی درخشان در صحیفه تابناک ایثار و فداکاری این ملت بزرگ است و نام و یاد مشعلان عرصه جهاد و شهادت و شهداری عزیز گروه پزشکی همواره در فضای علمی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی و نظام سلامت کشور الهام‌بخش خواهد بود.

فرصت را مغتنم شمرده، اول شهریور ماه که مصادف با زادروز حکیم شهیر و طبیب نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا است را به جامعه پزشکی ایران اسلامی به ویژه پزشکان پرتلاش و فداکار نیروهای مسلح تبریک عرض نموده و از تلاش های ارزنده آنان در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه بهداری رزم و خدمت به مجروحین جبهه مقاومت اسلامی و در امر ارائه خدمات درمانی به کارکنان و پیشکسوتان نیروهای مسلح و خانواده‌های محترم آنان و همچنین خدمت به مردم مستضعف در مناطق محروم کشور صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 

سرلشکر پاسدار محمد باقری 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز