خبرگزاری کار ایران

نامه سردار دهقان خطاب به نمایندگان مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۹۹

به دنبال نامه قدردانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خدمات، مدیریت و عملکرد موفق سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار دهقان در نامه‌ای از حمایت و قدرىانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر نمودند.

به گزارش ایلنا، به دنبال نامه قدردانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خدمات، مدیریت و عملکرد موفق سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار دهقان در نامه‌ای از حمایت و قدرىانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

برادران و خواهران ارجمند

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ، نامه محبت آمیز قاطبه نمایندگان محترم ملت رشید ایران اسلامی در قدرشناسی از عملکرد این دوره مسئولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را سپاس و ارج می نهم . دستاوردهایی که مورد توجه شما نمایندگان معزز قرارگرفته است برحسب تکلیف اعتقادی ، انقلابی و قانونی و در ادامه رسالت سربازی درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از انقلاب تحت ولایت مقام معظم رهبری و تلاش  جهادی همسنگران و همکارانم در وزارت دفاع حاصل گردید که امیدوارم در ادای دین به امام راحل (ره ) و شهیدان والامقام و ایثارگران و نیز همرزمان عزیزم در نیروهای مسلح با رضایت امام عصر(عج) مقبول حضرت احدیت باشد .

همراهی و حمایت رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان گرامی دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توأم با تعامل مؤثر درجریان رأی اعتماد قاطع به اینجانب و در فرایندهای تصویب قوانین و پشتیبانی از برنامه تقدیمی ۴ سال قبل و بویژه تقویت جهشی اعتبارات بنیه دفاعی و ارتقاء توان موشکی و پیشبرد سایر برنامه های دفاعی درعرصه های داخلی و خارجی و نیز کمک به جبهه مقاومت و دهها اقدام مهم ملّی و فراملّی ، از عوامل تحقق کارنامه آشکار وپنهان این دوره وزارت دفاع است که وظیفه می دانم قدرشناسی خود و سایر همکارانم را ابراز دارم .

امیدوارم همکار ارجمندم امیر سرتیپ حاتمی که در مسئولیت جانشینی وزیر ، در جریان امور و اقدامات مشارکت داشته اند ، با اعتماد ارزشمند و استمرار حمایت شما نمایندگان گرامی ، دراجرای برنامه ۴ سال آینده وزارت دفاع که در پیوستگی با اهداف و راهبردهای تکمیلی ۴ سال گذشته تدوین گردیده ، در سنگر مدیریت عالی وزارتخانه مشمول عنایات الهی شوند .

خداوند متعال را شاکرم که حیات ما را در دوره انقلاب و عرصه های جهاد و ایثار و خدمتگزاری تحت حاکمیت الهی بر پایه مردم سالاری دینی قرارداد و آرزومندم با دعای خیر شما، تا آخرین لحظه عمرم و با همه وجودم تلاش برای تحقق  آرمان ها و ارزش ها و اهداف نظام اسلامی و در نهایت نیل به فیض عظیم شهادت نصیبم گردد.

  با تشکر و سپاس

سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز