خبرگزاری کار ایران

برای اجرا به وزارت کشور؛

روحانی قانون موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر ابلاغ کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۴۵

رئیس‌جمهور قانون موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی قانون موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.

قانون موافقتنامه همکاری در زمینه پیشگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۶ در مجلس به تصویب رسید و سپس در تاریخ ۱۳۰۶/۵/۱۱ در شورای نگهبان تایید شد.

وزیران کشور پنج دولت ساحلی دریای خزر شامل جمهوری اسلامی ایران، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان این موافقتنامه را مشتمل بر یک مقدمه و بیست و دو ماده است در مهرماه ۱۳۹۳ (سپتامبر ۲۰۱۴) در شهر آستاراخان روسیه امضاء کردند.

بر اساس این موافقتنامه «واکنش به شرایط اضطراری»، شامل عملیات نجات و دیگر اقدامات اضطراری که در صورت بروز شرایط اضطراری صورت می‌‌گیرد و هدف از آنها نجات دادن جان افراد و حفظ سلامتی آنها، حفاظت از محیط زیست و کاهش میزان خسارت ها و صدمات مادی است و مناطق شرایط اضطراری را نیز در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز