خبرگزاری کار ایران

در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده؛

نوبخت: دولت برای جبران خسارات سیل تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۰۷

معاون رئیس جمهوری گفت: دولت برای جبران خسارت سیلزدگان اخیر از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نخواهد بود. بخشی از خسارتها به صورت وام بلاعوض به مردم پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت امروز در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده خراسان رضوی افزود: سیل عصر جمعه ۲۰ مرداد جاری در برخی مناطق کشور به ۵۸ روستا و شش شهرستان خسارت قابل توجهی وارد کرده است.

وی خسارت وارده سیل به روستاهای خراسان‌رضوی را طبق برآوردهای انجام شده تاکنون هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب و خروج مردم از حریم رودخانه ها از اقدامات خوبی بود که در واقعه سیل اخیر انجام و باعث شد جانباختگان به حداقل برسد.

معاون رئیس‌جمهوری گفت: کاشت درختان در دامنه‌های شیبدار و ساخت سیل‌بند از راهکارهای پیشگیری از بروز سیلاب و اتفافات مشابه در کشورمان است.

معاون رییس‌جمهوری امروز به خراسان رضوی سفر کرده و با همراهی استاندار و سایر مسئولان استان به مناطق سیل زده شهرستان‌های کلات و درگز سرکشی کرد.

در پی بارش‌های رگباری عصر جمعه در نیمه‌شمالی خراسان‌رضوی و جاری‌شدن سیل در شهرستان‌های درگز، قوچان، نیشابور و کلات ۹ نفر جان باختند و چهار نفر مفقود شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز