خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی:

کار نمایندگان در مراسم تحلیف خوب نبود/ اقدام شایسته‌ای نسبت به تحریم‌های جدیدی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۶۳

دبیر شورای نگهبان، رای ملت به ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانست.

به گزارش ایلنا، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در آغاز جلسه امروز اعضای این شورا، با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری افزود: بحمدالله مراسم تنفیذ و تحلیف به خوبی اجرا شد و رهبر معظم انقلاب هم مثل همیشه مطالبی گوشزد کردند که این مطالب و مفاهیم باید مثل تابلو جلوی چشم مسئولین باشد و دیگران و مردم نیز باید پیگیر این مطالب باشند.

وی در ادامه ضمن برشمردن محورهای اصلی حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب بیان کرد: بر اساس حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب، هم رای ملت و هم تنفیذ ایشان موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم انقلاب و اسلام است.

دبیر شورای نگهبان سپس ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تحلیف با حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی افزود: تعداد کثیری از نمایندگان کشورهای مختلف در کمال آرامش و امنیت و نظم در ایران حاضر شدند و مراسم تحلیف به خوبی برگزار شد.

جنتی همچنین در ادامه ضمن اشاره به حواشی به وجود آمده در مراسم تحلیف و بازتاب رسانه‌ای و مردمی این حواشی، اضافه کرد: چطور این نمایندگان توجه نداشتند که نسبت به عمل آن‌ها چه تفسیری صورت می‌گیرد و مردم و جامعه در خصوص این اقدام چه قضاوتی خواهند کرد. در مجموع کار این عده از نمایندگان کار خوبی نبود و با اعتراضاتی روبرو شد و به مسئله روز تبدیل شد.

جنتی در پایان با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، این تحریم‌ها را مسئله‌ای بسیار مهم برشمردند و افزودند: این مسئله، مسئله ساده‌ای نیست و خودشان گفتند که این تحریم‌های جدید بی‌سابقه و هدف اصلی اعمال آن‌ها، زیر سوال بردن نظام و حرکت در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی است که می‌بایست توجه جدی و اقدام شایسته نسبت به آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز