خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری :

کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۸۹

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری تاکید کرد: همکاری تهران و سئول بسیار اهمیت دارد به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن‌زاده سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری در سمینار مشترک حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ایران و سفارت کره‌جنوبی گفت: اولین سمینار حقوق مالکیت فکری با همت و همکاری وزارت دادگستری ایران و کره جنوبی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این سمینار در جهت آشنایی سرمایه‌گذاران کره جنوبی در ایران با قوانین مرتبط با مالکیت فکری در ایران است تا به این وسیله زمینه همکاری و سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتر فراهم شود.

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری با اشاره رویکرد اقتصادی ایران اظهار داشت: با توجه به تاکید ایران بر اقتصاد مقاومتی که اقتصادی دانش‌بنیان است، این سمینار اهمیت بیشتری می‌یابد.

محسن‌زاده افزود: هفته گذشته میزبان هیاتی از مدیران و متخصصان سرمایه‌گذاران کره‌جنوبی با همکاری سفارت کره جنوبی بودیم تا از تجربیات این کشور استفاده کنیم.

او با بیان اینکه کره جنوبی از کشورهای موفق در حوزه حمایت از مالکیت فکری است، تصریح کرد: همکاری تهران و سئول بسیار اهمیت دارد به ویژه آنکه کره جنوبی از شرکای اصلی اقتصادی ایران در آسیا و جهان است.

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری تاکید کرد: امیدواریم این سمینار پایه‌ای برای سمینارهای بیشتر و بزرگ‌تر به ویژه آموزش مالکیت فکری به ایرانیان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز