خبرگزاری کار ایران

جف سشنز:

دیوان عالی آمریکا موضع خود درباره حکم دادگاه هاوایی را اعلام کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۵۰

وزیر دادگستری آمریکا از دیوان عالی ایالات متحده خواست موضع خود در رابطه با حکم دادگاه هاوایی را اعلام کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «جفرسون سشنز» وزیر دادگستری ایالات متحده آمریکا از دیوان عالی این کشور خواست موضع خود در قبال حکم دادگاه هاوایی علیه فرمان جدید مهاجرتی «دونالد ترامپ» را مشخص کند. 

قاضی فدرال ایالات هاوایی پیش‌تر و در واکنش به فرمان جدید مهاجرتی ترامپ خواستار ورود پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و خویشاوندان افرادی که شهروندان آمریکا به شمار می‌روند، شده بود. 

سشنز نیز در واکنش به این حکم دادگاه فدرال هاوایی از دیوان عالی ایالات متحده آمریکا خواست حکم قاضی دادگاه هاوایی را لغو کند. 

دولت ترامپ معتقد است ارتباط واقعی در واقع میان خویشاوندان درجه یک وجود دارد و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از خویشاوندان درجه دو هستند که بر اساس این فرمان مهاجرتی حق ورود به آمریکا را ندارند. 

بر اساس فرمان مهاجرتی ترامپ که چندین بار توسط نهادهای قضایی ایالات متحده آمریکا به چالش کشیده شده و مردود اعلام شده است، شهروندان شش کشور ایران، سومالی، سوریه، یمن، سودان و لیبی اجازه اخذ روادید ایالات متحده آمریکا و سفر به این کشور را ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز