خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

رویای آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی ایران هذیان آشفته است/ پاسخ یاوه‌گویی‌ها را در میدان عمل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۵۶

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: رویاهای مضحک آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، غیر از هذیان‌های آشفته چیز دیگری به حساب نمی‌آید و ما از این‌که آن‌ها این‌گونه خود را مشغول کرده‌اند هیچ نگرانی نداریم.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی گفت: آن‌ها به شکل کودکانه‌ای هر از چندگاهی آرزوهای خود را در مورد ایران تکرار می‌کنند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اهداف و سیاست‌های تعریف شده خود، بیرون راندن بیگانگان از منطقه را به طور مستمر ادامه می‌دهد و در پیموندن این راه مقدس کمترین تردیدی ندارد. 

او افزود: رویاهای مضحک آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، غیر از هذیان‌های آشفته چیز دیگری به حساب نمی‌آید و ما از این‌که آن‌ها این‌گونه خود را مشغول کرده‌اند هیچ نگرانی نداریم. 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: کشوری که به مردم و جامعه انقلابی و رشد یافته خود متکی است تحت تاثیر بوق‌های تبلیغاتی و عملیات روانی و یا توپ و تانک دشمن قرار نمی‌گیرد. 

جزایری در قسمتی دیگر از سخنانش در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه‌هایی داریم که خسارت آن برای آمریکا از فراوانی زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز