خبرگزاری کار ایران

از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه؛

ایران حمله تروریستی به بیت‌الله الحرام را به شدت محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۹۵۲

سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه طرح ناکام حمله تروریستی به بیت‌الله‌الحرام را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در این باره گفت: طرح ناکام حمله تعدادی از تروریست‌های جنایتکار برای حمله به بیت‌الله‌ الحرام که با شکست روبرو شد بار دیگر نشان داد تروریسم لجام‌گسیخته و رو به تزاید کنونی که تمامی جهان، منطقه و به‌خصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است دین، مذهب، جغرافیا، نژاد و ملیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی مقدس‌ترین مکان مسلمانان جهان را می‌تواند نشانه رود. 

او افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ضمن هشدار به تمامی دولت‌ها و به‌خصوص کشورهای منطقه درخصوص این پدیده شوم و نفرت‌انگیز، تمامی ملت‌های منطقه را به هشیاری و تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با این سمبل و مظهر کینه، نفرت، خشونت و جنایت فرامی‌خواند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تروریسم را به هر شکل و در هر کجا و با هر انگیزه‌ای محکوم کرده و آمادگی خود را همچون گذشته و همیشه برای کمک و همیاری به سایر کشورها در مقابله و برخورد با این جنایتکاران و سوداگران مرگ و نفرت‌پراکنان جاهل اعلام می‌دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز