خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۸۶

سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خواست در مراسم روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف، نفرت و انزجار خود را از جنایات صهیونیسم اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه سازمان تعزیرات حکومتی در آستانه روز قدس به شرح ذیل است: 

مسلمانان‌جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، این یادگار گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز وحدت مسلمین جهان است. 

با پشت سر نهادن حملات ددمنشانه کوردلان داعشی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسخ قاطع و دندان شکن سپاهیان همیشه سرافراز به این جنایت، برای سر دادن فریاد آزادیخواهی و حق‌طلبی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۸ هجری شمسی، گردهم خواهیم آمد تا صدای تمامی مظلومان و مستضعفین جهان به ویژه مردم شریف قدس باشیم. 

ما کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را  مانند گذشته محکوم کرده و یک بار دیگر با آرزوی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران، همپای تمامی مسلمانان جهان و در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و برائت از رژیم غاصب و ضدبشری صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی سرخواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز