خبرگزاری کار ایران

یونسی:

اقوام، مذاهب و ادیان اعضای خانواده ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۸۴

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی گفت: گفتمان ما گفتمان واقع‌بینانه است و باید همه کمک کنیم که این گفتمان پیروز انتخابات باشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام یونسی درجلسه سیاست‌گذاری و راهبردی ستاد اقوام، مذاهب و ادیان روحانی که با حضور عبدالکریم حسین‌زاده نایب رییس فراکسیون امید و رییس این ستاد و همچنین جمعی از نخبگان اقوام برگزار شد، گفت: همه ما برای هدف خاصی اینجا آمده‌ایم و آن این است که انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری مردم برگزار شود و فرد مورد نظر ما پیروز شود.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی اعلام کرد: ملت ایران یک هویت مستقل کلانی است که ذیل آن هویت خرد هم وجود دارد و در واقع همه ما یک خانواده هستیم.

یونسی بیان کرد: اقوام، مذاهب و ادیان اعضای خانواده ایران هستند و قطعاً با هم‌اندیشی و همفکری می‌توانیم در هر عرصه‌ای موفق باشیم. درحال حاضر مهمترین هدف ما حضور حداکثری مردم در انتخابات و حمایت از دکتر روحانی است.

یونسی خاطرنشان کرد: رقیب سعی می‌کند بر روی ناکارآمدی و کاستی و مشکلاتی که دولت در حوزه اقتصادی دارد مانور بدهد و این در حالی است که همه این مشکلات از دولت قبل به ما ارث رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز