خبرگزاری کار ایران

فرید موسوی:

دیپلماسی نفتی دولت دست کمی از دیپلماسی ظریف نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۰۲۱

نماینده مردم تهران تاکید کرد: تا سال ۹۲ وضعیت آنقدر بی نظم بود که دولت از میزان بدهی خود اطلاع نداشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرید موسوی در جمع مردم جنوب تهران با مقایسه وضعیت دهه هفتاد با امروز گفت: در آن زمان عموم فارغ‌التحصیل‌ها مشغول کار بودند اما این شرایط به سمتی رفت که حتی افراد با مدرک دکترا بیکار بودند و در آن زمان افرادی بودند که خود را معجزه قرن می‌خواندند.

او گفت: فقط یک بابک زنجانی نداشتیم و مفسدان اقتصادی زیادی بودند و‌ هر بار مردم این سوال را داشتند که پول نفت در جیب کدام مفسد اقتصادی رفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: سال ۹۲ تصمیمات سهام عدالت و یارانه که بی نظم انجام شده بود و هزینه چهل و هشت هزار میلیاردی که یارانه‌ها روی دوش مردم گذاشت موجب شد مردم در شرایط بدی قرار بگیرند و بودجه عمرانی کشور هم که قرار بود در پروژه‌های آینده‌ساز و اشتغال‌زایی هزینه شود، صرف یارانه شد، صنایع ما با رکود تورمی مواجه شد و ما التماس می‌کردیم که کشورها نفت ایران را بخرند و همین افراد امروز از عزت ایرانی صحبت می‌کنند.

موسوی گفت: تا سال ۹۲ وضعیت آنقدر بی نظم بود که دولت از میزان بدهی خود اطلاع نداشت. اما امروز هفتصد هزار میلیارد تومان دولت بدهکاری به دولت دارد. چون بدهی‌های گذشته را ثبت کرده است و آنها که دروغ می‌گویند اصرار دارند که این دولت بدهکارترین دولت تاریخ است.

او گفت: در اقتصاد هیچ وردی وجود ندارد که رشد را از منفی پنج به یازده درصد برساند و این از تلاش مردم و مدیریت دولت بود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: دیپلماسی نفتی دولت دست کمی از دیپلماسی ظریف نداشت و در بسیاری زمینه‌های دیگر افتخاراتی بود که ملت ایران در این دولت دست یافت.

فرید موسوی اردیبهشت ۹۶ را تثبیت کننده روند خرداد ۹۲ و اسفند ۹۴ خواند و‌ گفت: افرادی امروز مقابل شما قرار دارند که معتقدند هدف وسیله را توجیه می‌کند.

نماینده تهران در مجلس به بدهی هنگفت شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه همه به سمت عدم شفافیت می‌روند اما با ابلاغ رییس‌جمهور تمام شرکت‌های دولتی حساب‌های خود را به بانک مرکزی منتقل کردند و به سمت شفافیت پیش رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز