خبرگزاری کار ایران

ادعای وزیر دفاع آمریکا در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛

برنامه موشک‌های بالستیک ایران تهدیدی علیه اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۱۶۸

وزیر دفاع آمریکادر گفت‌وگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که ایران را محور شرارت خوانده بود مدعی شد: ایران با موشک‌های بالستیک، فعالیت‌های سایبری و عوامل نیابتی‌اش در منطقه تهدیدی علیه اسرائیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «آی۲۴» رژیم صهیونیستی، جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری با آوینگدر لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تکرار اتهاماتش علیه ایران گفت: افزون بر کارزار ما برای شکست دادن داعش، همچنین بر لزوم مقابله با فعالیت‌های ایران هم واقفیم. حزب‌الله به نگه داشتن اسد در قدرت در سوریه کمک می‌کند. ایران با موشک‌های بالستیک از طریق فعالیت‌های دریایی و سایبری و نیز از طریق عوامل نیابتی خود،  به حفظ اسد در راس قدرت در سوریه کمک کرده و از این طریق هم‌چنان اسرائیل را تهدید می‌کند.

ماتیس افزود: آمریکا در مواجهه با این تهدیدها، تعهدات مطلق و تزلزل‌ناپذیر خود را به امنیت اسرائیل و برتری نظامی کیفی آن در برابر ایران و تهدیدهای دیگر حفظ می‌کند. مبنای تعهد دیرینه ما بسته امنیتی ۱۰ ساله مهمی است که اخیرا با اسرائیل امضا کرده‌ایم. این پیمان اسرائیل را قادر می‌سازد به پیشرفته‌ترین فن‌آوری نظامی آمریکا دست یابد. این مکمل همکاری‌های رو به گسترش ما در حوزه مبادله اطلاعات، ضدتروریسم و ضد تکثیر در سرتاسر منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز