خبرگزاری کار ایران

سفارت ایران در سوئد:

مقابله با تروریسم نیازمند اقدام جمعی و بدون تبعیض است

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۴۱

سفارت کشورمان در استکهلم در رابطه با محکومیت حادثه تروریستی هفت آوریل در مرکز شهر استکهلم بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که مقابله با تروریسم نیازمند هم‌فکری، مشارکت و اقدام جمعی و بدون تبعیض با این پدیده شوم توسط همه کشورها و مجامع است.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حادثه تروریستی هفت آوریل در مرکز شهر استکهلم یک‌بار دیگر چهره شنیع و هولناک تروریسم را به نمایش گذارد و جان انسان‌های بی‌گناهی را گرفت و تعداد زیادی را مجروح و مصدوم کرد. شهروندان بی‌گناه اعم از مرد و زن و کودک ساکن استکهلم در حالی که به زندگی معمول و روزمره خود مشغول بودند مقتول و قربانی خودپرستی و تعصب نگرش‌های جاهلانه‌ای شدند و این حادثه وحشتناک همه جامعه را به سوک نشاند.

تروریسم امروزین برای رسیدن به مقاصد شوم خود، قتل مردم بی‌گناه و ساده‌ای که جز زندگی ساده و معمول مشی دیگری در زندگی نداشته‌اند را هدف خود قرار داده و متاسفانه برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر وسیله و ابزاری بهره برده و مردم بی‌گناه را از حق حیات محروم می‌کند.

برخورد و مقابله با تروریسم حتماً نیازمند هم‌فکری، مشارکت و اقدام جمعی و بدون تبعیض با این پدیده شوم توسط همه کشورها و مجامع است. سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام شنیع به قتل رساندن مردم بی‌گناه سوئد در حادثه تروریستی مزبور، همدردی خود را با تمام خانواده‌های داغ‌‌دیده، دولت و مردم سوئد ابراز می‌کند. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم آرزوی صبر و شکیبایی برای تمام خانواده‌های داغ‌‌دیده و آسیب‌دیده از این حادثه را دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز