خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

خدمات افراد را نفی نمی‌کنم/ جایی برای یاس وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۹۹

نامزد حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی خواهم خدمات افراد را نفی کنم، گفت: ما می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم. کسانی باید در راس امور باشند که قدر سرمایه‌های کشور را بدانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید مصطفی میرسلیم در گردهمایی اعضا و هواداران جمعیت موتلفه گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا می‌توانیم از پس مشکلات بر آییم که این به شرط حفظ کرامت انسان‌هااست.

او ادامه داد: انسان با کوشش و تلاش خود به برترین جایگاه می‌رسد.

رییس شورای مرکزی موتلفه با بیان اینکه حفظ و احیای جان افراد در نزد خدا عزت دارد اظهار داشت: افراد بسیاری داریم که تاریخ و تمدن ما مدیون آنها است. در دوران اخیر می‌توان به امام‌خمینی اشاره کرد. او رژیم ستم‌شاهی ۲۵۰۰ را سرنگون و یک ملت را زنده کرد.

میرسلیم افزود: امریکا از امام می‌ترسید چون خداترس بود. اگر به سمت خدا برویم کسی نمی‌تواند ما را تحریم کند و به بن بست برسیم.

او با بیان اینکه جوانان دستاوردهای مثبتی را برای جمهوری اسلامی ایران عرضه کرده‌اند تصریح کرد: تمام ایران می‌تواند ما را به چشم انداز ۱۴۰۴ برساند. ما می‌خواهیم کارهای معطل مانده را انجام دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی‌خواهم خدمات افراد را نفی کنم خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم. کسانی باید در راس امور باشند که قدر سرمایه‌های کشور را بدانند. سرمایه تنها نفت و گاز نیست. نفت و گاز وسایلی برای رساندن کشور به مقام نخست است.

میرسلیم با بیان اینکه جوانان مانند شکوفه هایی هستند که باید ثمر بدهند ابراز داشت: جوانان نباید با بیکاری پژمرده شوند. کشور باید با مدیریت دقیق توسعه یابد و آنقدر ظرفیت داریم که کار و تولید ایجاد شود.متاسفانه از این قابلیت‌ها استفاده نشده است.

او یادآور شد: این نیروی قانونگرا، نظم‌گرا و متدین است که می‌تواند موجب تعالی کشور شود. نباید توصیه‌های امام را فراموش کنیم.

نامزد حزب موتلفه برای انتخابات با بیان اینکه جایی برای یاس وجود ندارد عنوان گرد: جا برای تلاش و نظم وجود دارد. دید ما دید باز است. هر که به انقلاب اعتقاد دارد و به قانون اساسی باور دارد و از رهبری تبعیت می‌کند دست او را می‌فشاریم.

میرسلیم با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم به عنوان شفیتگان قدرت وارد صحنه شویم متذکر شد: ما برای خدمت می‌خواهیم وارد عرصه شویم. خدمتی که معطل مانده و باید آن را برپا داشت. این خدمت باید مبتنی بر توکل خدا باشد.

او با بیان اینکه برای الگو گرفتن نباید به سمت بیگانگان برویم گفت: اگر کسی به امریکا چشم داشته باشد در جمهوری اسلامی به زمین می‌خورد. ما البته برون گرا هم هستیم. برون گرا یعنی هرآنچه برای پیشرفت مقبول است استفاده کنیم. برون گرایی به معنای سر تعظیم بودن نسبت به دیگران نیست.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه امام و رهبری اثبات کرده‌اند که ما می‌توانیم، اظهار داشت: دشمنان اذعان دارند که رهبری در این ۲۷ نه تنها ایران بلکه منطقه را مدیریت کرده است. نمی‌خواهیم ببینم که ۴ سال دیگر هم فرصت سوزی ادامه یابد.

میرسلیم اصافه کرد: به من گفتند وارد صحنه شو و من گفتم که اگر دست به دست هم دهیم همه چیز امکان‌پذیر است. با پرچمداری رهبری می‌توان همه مشکلات را حل کرد. ابزار ما نیروی جوان شاداب متدین منظم قانوگرا و نظم گرا با مدیریت شایسته است.

او ادامه داد: باید به سمت پیاده کرده شایسته سالاری برویم. جوانان موفقی داریم که باید مدیریت به دست آنها سپرده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز