خبرگزاری کار ایران

کاتب در صحن؛

سوال نمایندگان کرمان و بندرعباس از وزرای کار و اقتصاد اعلام وصول شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۹۰

یک عضو هیات رییسه مجلس سوال از وزیر اقتصاد درباره علت واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی را اعلام وصول کرد و گفت: سوال ملی نماینده اصولگرای کرمان از وزیر کار درخصوص علت انتصاب مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران علی‌رغم مخالفت و تذکر دستگاه‌های نظارتی ازجمله سازمان بازرسی کل کشور اعلام وصول شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، غلامرضا کاتب در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی، موارد اعلام وصولی امروز پارلمان را قرائت کرد.

بنابر اعلام این عضو هیات رییسه، سوال ملی احمد مرادی، نماینده بندرعباس از وزیر اقتصاد درباره علت آلودگی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان به بخش خصوصی اعلام وصول شد. 

اوهمچنین از اعلام وصول لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان ازسوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

عضو هیات رییسه مجلس در بخش دیگری از نشست علنی امروز مجلس با اشاره به سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره دلیل عدم پرداخت مستمری بازنشستگان صندوق فولاد، از اعلام وصول این سوال توسط هیات رییسه مجلس خبر داد و گفت که سوال حسینعلی شهریاری از وزیر کشور نیز اعلام وصول می‌شود.

کاتب در پایان یادآور شد که سوال ملی دیگر پورابراهیمی نماینده اصولگرای کرمان از علی ربیعی وزیر کار درخصوص علت انتصاب مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگردان علی‌رغم مخالفت و تذکر دستگاه‌های نظارتی ازجمله سازمان بازرسی کل کشور اعلام وصول شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز