خبرگزاری کار ایران

فائزه هاشمی در کنگره حزب مردم‌سالای:

مردمی بودن آیت‌الله هاشمی باید چراغ راه اصلاح‌طلبان باشد/ خاتمی معتقد است همه در مدار قانون حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۸۲

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: حضور گسترده و عجیب مردم در مراسم‌های آیت‌الله هاشمی یک زاویه دیگری را نشان می‌دهد که نشان از مردمی بودن ایشان است که باید چراغ راه اصلاح‌طلبان باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فائزه هاشمی در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری آغاز با اشاره به این که آیت الله هاشمی رفسنجانی به کار حزب و رای مردم اعتقاد داشت گفت: مصداق بارز  آن این است که او تنها شخصیتی بود که بیشترین مناصب خود را از رای مردم گرفت.

او افزود: آیت الله هاشمی در انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ با رای مردم آمدند و قصد شرکت داشتند.

عضو حزب کارگزارن ادامه داد: وجود احزاب و حضور مردم مهم ترین کاری است که می‌توانیم در ادامه راه آقای هاشمی ادامه دهیم.

هاشمی خاطر نشان کرد : آیت الله هاشمی به وحدت اعتقاد داشتند. بعد از سال ۸۸ تمام تلاش و توان خود را برای به وحدت رساندن مردم گذاشت.

او در ادامه با بیان این که اختلاف نظر  در جامعه طبیعی است گفت:سال‌های سال است که طیف‌های جریان‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در کشور در حال فعالیت هستند و این دو قطبی بودن در جامعه طبیعی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در بخشی از سخنانش به موضوع گفت‌وگوی ملی اشاره کرد و گفت:  بعید می‌دانم نظر آقای خاتمی این باشد که همه یک جور فکر کنند، بلکه ایشان معتقد هستند همه در مدار قانون حرکت کنند. متاسفانه شاهد هستیم در نزدیک انتخابات برخی برخلاف قانون عمل می‌کنند.

هاشمی بر لزوم رعایت قانون تاکید کرد و گفت: با رعایت قانون می‌توان به وحدت ملی دست یافت.

او اظهار داشت: حضور گسترده و عجیب مردم در مراسم‌های آیت الله هاشمی یک زاویه دیگری را نشان می دهد که نشان از مردمی بودن ایشان است و این امر باید چراغ راه اصلاح طلبان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز