خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه مطرح کرد؛

ترس اسراییل از ادامه حضور نیروهای ایران و حزب‌الله در سوریه

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۱۴

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: من ترس اسرائیل از حزب الله و سپاه را در سوریه درک می‌کنم و می‌دانم اسراییل از اینکه این نیروها در سوریه بعد از جنگ بمانند می‌ترسد.

به گزارش ایلنا به نقل از «اسپوتنیک»، «اولگ سیرومولوتف» معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار اخیرش از اسرائیل به اورشلیم پست گفته نیروهای ایران و حزب الله لبنان در دمشق سوریه باید به محض پایان جنگ داخلی سوریه به خانه‌هایشان برگردند. من ترس اسرائیل از حزب الله و سپاه را در سوریه درک می‌کنم و می‌دانم شما از اینکه این نیروها در سوریه بعد از جنگ بمانند می‌ترسید. ایران و حزب‌الله بعد از پایان جنگ سوریه این کشور را ترک خواهند کرد.

اسرائیل درخواست کرده که ایران از پروسه حل مناقشات سوریه حذف شود و گفته که حمایت‌های ایران از نیروهای ضداسرائیلی در خاورمیانه از جمله حزب‌الله لبنان تهدید جدی علیه امنیت ملی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

در اوایل فوریه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله تهدید کرد که به تاسیسات هسته‌ای غرب اسرائیل حمله خواهد کرد. در پاسخ به این اظهارات وزیر حمل و نقل و وزیر اطلاعات و انرژی اتمی اسرائیل تهدید کردند که به لبنان حمله خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز