خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

تنها راه حل مشکلات شهری مشارکت شهروندان در انتخابات شوراهاست

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۴۳

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم تنها راه حل مشکلات شهری را مشارکت شهروندان در انتخابات شوراها دانست.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برخی ایرادهای شورای شهر و روستا در ادوار گذشته اعلام کرد: متاسفانه فکر می‌کنم با توجه به بمباران اشکالات، کاستی‌ها و معضلات موجود در سطح جوامع شهری همچون بحران آلودگی هوا، آب، ترافیک لجام گسیخته، ساخت و سازهای بلند بی‌رویه و ریزش بناها وتخریب باغات و قطع درختان و ... شهرهایمان نابود نمی‌شود و بیشتر اهمال هایی که داریم ناشی از همین مسئله است.

او گفت: همواره شاهد تراکم فروشی بی‌حساب یا قبرسازی برای حقوق شهروندان و تماشاچی تاراج حقوق خویش ناشی از بی انضباطی های معموله مدیران شهری با شخم زدن بافت محلات شهری توسط سوداگران که فقط پول را می‌شناسند، هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم خاطرنشان کرد: متاسفانه همواره شاهد حاشیه نشینی بی رویه که از توزیع نشدن خوب خدمات شهری و نبود ثروت و امکانات مالی و عدالت اجتماعی حاصل شده هستیم و همچنین به روشنی می‌بینیم که برابری در شهروندی که به معنی برخورداری از برابری در استاندارد های خدمات رسانی است، ازسوی صاحب منصبان شهری رعایت نمی‌شود اما احساس مسئولیت نمی کنیم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جنجال آفرینی‌ها، اختلافات درونی اعضای شوراهای شهر با خود و یا با شهرداران، ارباب گونه فکر کردن آنان و خود را ملزم به پاسخگویی شهروندان نیافتند و تصمیمات غیرکارشناسی و سلیقه‌ای متعدد پرابهام آنان نباید شهروندان را از نهادی که متعلق به آنهاست رویگردان کند.

او گفت: فقط نخبه‌ها و متخصصان شهرسازی و مدیریت شهری، کشش وظرفیت لازم کار سازی را دارا هستند‌.

پیرموذن در پایان تصریح کرد: تردید نداشته باشید راهی جز مشارکت‌جو شدن شهروندان جوامع شهری باقی نمانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز