خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در مسکو:

در سفر روحانی به روسیه اسناد مهمی به امضا می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۳۸

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با رییس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار موضوعات همکاری‌های روسیه و جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف از جمله گسترش روابط پارلمانی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت

لئونید اسلوتسکی با اشاره به اینکه در حال حاضر روسیه همکاری‌های خود را با جمهوری اسلامی ایران گسترش می‌دهد، گفت: در دومای روسیه هم روحیه توسعه روابط با ایران حاکم است. 

او افزود: اطمینان دارم که در آینده نزدیک با برگزاری جلسات کمیته‌های سیاست خارجی پارلمان‌های دو کشور، مواضع ما در خصوص مسائل کلیدی بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله در مورد سوریه و خاورمیانه هرچه بیشتر نزدیک خواهد شد. 

مهدی سنایی، سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه نیز با اشاره به اینکه روابط و همکاری ایران و روسیه در تمامی زمینه‌ها از جمله در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی با رویکرد مثبت دچار تحول گردیده است، بر وجود اشتراکات در دیدگاه‌های طرفین در خصوص مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله در بحث مبارزه با تروریسم تاکید کرد. 

او افزود: روسای جمهور دو کشور هشت نوبت طی سه سال اخیر با یکدیگر ملاقات کرده‌اند و در سفر رسمی آقای روحانی رئیس جمهور ایران به روسیه نیز اسناد مهمی به امضا خواهد رسید. 

طرفین در این دیدار توافق کردند که همکاری‌های پارلمان‌های دو کشور و همچنین همکاری گروه‌های دوستی بین پارلمانی افزایش یابد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز