خبرگزاری کار ایران

منتجب‌نیا در پاسخ به ایلنا:

رمز پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات وحدت است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۶۶۹

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:‌ رمز پیروزی اصلاح طلبان ، اعتدال گرایی ، وحدت و انسجام به ویژه در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه بعد از رحلت آیت الله هاشمی و با وجود ممنوع التصویری آقای خاتمی، اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان باید چه کاری انجام دهند که اجماع بین آنها از بین نرود ، گفت: رمز پیروزی اصلاح طلبان؛ وحدت و انسجام است و اصلاح طلبان با پشت سر گذاشتن تجربه‌های تلخ و شیرین گذشته به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید اختلاف نظر داخلی خود را در میان خود حل کنند و به وحدت برسند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: در سال ۹۲ و ۹۴ این تجربه شیرین را به کار بردند و تصمیم دارند در سال ۹۶ هم به همان منوال کارها را انجام دهند. در این راستا سازوکاری در نظر گرفته شده و در جلساتی که در شورای عالی سیاست‌گذاری تشکیل شده، دبیران احزاب و بعضی از شخصیت‌های ملی و با محوریت شخصیت‌های بزرگ که یکی از آنها مرحوم آیت الله هاشمی بودند در این راستا تصمیم‌گیری می‌کنند. 

او بیان اینکه این جماعت و اصلاح طلبان در کنار هم قرار دارند و در حال تبادل نظر هستند و به وحدت نظر خواهند رسید ، ادامه داد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر مشکلی از این جهت نداریم لذا همه متفق هستند که رمز پیروزی اصلاح طلبان ، اعتدال گرایی ، وحدت و انسجام به ویژه در انتخابات است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز