خبرگزاری کار ایران

جلالی در مراسم ورود اولین هواپیمای ایرباس:

برای به کرسی نشستن حقانیت ایران جشن می‌گیریم/ رسانه‌ها در بازتاب دستاوردهای دولت منصف باشند

نماینده مردم تهران با بیان اینکه امروز برای ورود این هواپیما جشن نمی گیریم بلکه جشن ما برای به کرسی حقانیت نشستن ایران است گفت: ملت بزرگتر از آن است که در عرصه جهانی نادیده گرفته شود و رسانه ها هم در بازتاب دستاوردهای دولت باید منصف باشند

به  گزارش خبرنگار ایلنا کاظم جلالی در مراسم ورود اولین هواپیمای ایرباس به ناوگان ایران ایر با بیان اینکه ما امروز برای ورود این هواپیما شادی نمی‌کنیم، گفت: ملت ما ملت فرهیخته و بزرگی است. شادی ما برای به کرسی نشستن حقانیت‌مان است و اینکه ایران بزرگتر از آن است که در عرصه‌های جهانی نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید انصاف داشته باشند و با انصاف به این مقوله توجه کنند. در سایر کشورها برای مسایل کوچک تر از این تبلیغات گسترده ای انجام می شود.

نماینده مردم تهران با بیا اینکه این پیروزی متعلق به ایران است گفت: باید صنعت هوایی کشورمان نوسازی شود زیرا دیگران از فرسوده بودن ناوگان هوایی ایران سود بردند و در ترانزیت ایرانیان و جابجایی مردم کشورمان ورود کرده و در آن موفق عمل کردند.

جلالی با تاکید براینکه اگر مدعی مردمداری هستیم باید فضای کشور را به سمت امید ببریم اظهار کرد: این که برخی ها هرروز اخبار ناامید کننده را برجسته می کنند خدمت نیست امروز باید به تمام اقشار مردم امید داد.

وی با اشاره به اثر برجام در کشور گفت: عده‌ای هر روز می‌گویند اثر برجام چه بوده و برجام چه کرد؟ برای اثر برجام مثالی دارم و آن این است که وقتی رودخانه‌ای جریان دارد عده‌ای که می‌دانند جریان این رودخانه به زودی قطع می شود و بالای آن رودخانه قرار دارند هرچه فریاد می‌زنند که این رودخانه به زودی قطع می‌شود پایین دستیها باور نمی‌کنند. در این مدت افراد تلاش کردند تا جریان رودخانه قطع نشود اما هرچه به پایین دستی‌ها می‌گویند که جریان قطع نیست اما کسانی که پایین دست رودخانه بودند موضوع را باور نمی‌کنند چرا که آب را نمی‌بینند اما باید منتظر باشند تا جریان آب به مسیر رودخانه برگردد. اما امروز مسیر ایران مسیر روشنی است و ایران همواره سرافراز است. 

کد خبر : ۴۴۷۴۰۷