خبرگزاری کار ایران

ابوسعیدی به ایلنا خبر داد؛

روزنامه همبستگی به زودی دوباره منتشر می‌شود

عضو حزب همبستگی گفت: روزنامه حزب همبستگی به زودی فعالیت خودش را آغاز می‌کند و قطعا در ماه‌های منتهی به انتخابات حضور پررنگی خواهیم داشت.

همایون ابوسعیدی عضو حزب همبستگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین فعالیت حزب متبوعش گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای شورای مرکزی تشکیل و برنامه‌های حزب نیز در ماهای مانده به انتخابات به بحث و بررسی گذاشته شد.

او ادامه داد: در این جلسه قرار شد حزب همبستگی فعالیت جدی خود را برای انتخابات آغاز کند و اصل بر این گذاشته شد که این حزب مردم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترعیب کند.

ابوسعیدی با بیان اینکه ایران در برهه زمانی خاصی قرار دارد، عنوان کرد: امروز چشم تمامی دنیا به کشور ما است. باید شرایط را طوری مهیا کنیم که شاهد حضور میلیونی افراد پای صندوق‌های رأی باشیم و انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: حزب همبستگی از روحانی در انتخابات سال ۹۶ حمایت خواهد کرد، زیرا در ۴ سالی که دولت یازدهم روی کار آمده عملکرد مثبت و سازنده‌ای داشته، همچنین تاریخ سیاسی کشور ما نشان داده که یک رییس‌جمهور تک دوره‌ای نداریم.

ابوسعیدی در ادامه به آغاز فعالیت دوباره روزنامه همبستگی اشاره کرد و گفت: روزنامه همبستگی به زودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و در ماه‌های منتهی به انتخابات حضور پررنگی خواهد داشت.

کد خبر : ۴۴۳۵۷۴