خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر شاه‌صفی؛

خلبانان اف۴ نیروی هوایی ارتش فارغ التحصیل شدند

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، خلبانان اف ۴ پایگاه شهید نوژه همدان فارغ التحصیل شدند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان اف۴ که با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ دوم معتمد فرمانده حفاظت اطلاعات این نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد گفت: پایگاه شکاری شهید نوژه از توان رزمی بالایی برخوردار است و خلبانان و پرسنل این یگان آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید هستند.

وی اضافه کرد: کارکنان این پایگاه علاوه بر بحث رزمی در بحث فرهنگی، سیاسی و عقیدتی نیز همیشه ثابت قدم و پیشگام بوده و هستند که این مهم نشان از برنامه ریزی مناسب فرهنگی در پایگاه دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به خلبانان جوان فارغ التحصیل شده در مطالعه منش رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خلبانان جوان باید به این نکته توجه داشته باشند که تجهیزات و امکانات نظامی همیشه تعیین کننده نیست، بلکه روش‌های ابتکاری، استفاده از تاکتیک‌های نوین و باور فرد استفاده کننده از تجهیزات است که عامل اثر گذار و تعیین کننده در صحنه نبرد است.

وی ایمان و دین داری را رمز موفقیت خلبانان نیروی هوایی ارتش معرفی و خاطر نشان کرد: باید با تقویت بنیه دینی، ایمان قلبی خود را برای مقابله با تهدیدات پیش رو آماده کنیم

در پایان از فارغ التحصیلان خلبانی هواپیمای شکاری F-۴E، اساتیدخلبانان و سایرکارکنان یگان با اهدای لوح، تجلیل شد.

کد خبر : ۴۴۱۵۷۵