خبرگزاری کار ایران

طاهرنژاد در گفتگو با ایلنا؛

رابطان استان‌ها در شورای عالی سیاست‌گذاری مشخص شدند/انتخاب روسای ستادهای انتخاباتی تا اواخر دی‌ماه

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در نشست شورای هماهنگی اعضاء اصلاح آیین نامه و گزارش کارگروه استان‌های شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان رابررسی کردند اما مصوبه ای نداشته است .

یدالله طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به تشکیل جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: این جلسه تشکیل شد بر طبق گزارش‌های ارائه شده در زمینه مباحث مورد پیگیری رای‌گیری انجام نشد.

 رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در  این نشست اعضا، اصلاح آیین‌نامه و گزارش کارگروه استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را بررسی کردند اما مصوبه‌ای نداشت.

فعالیت ستادهای انتخاباتی شروع نشده است

نایب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد آخرین اقدام کارگروه‌های این شورا گفت: کارگروه استان‌ها، رابطان استان‌ها را مشخص کردند که جزییات آن از سوی رئیس کارگروه استان‌ها اعلام می‌شود.

طاهرنژاد با تاکید بر اینکه فعالیت ستادهای انتخاباتی شروع نشده است، گفت: هنوز در شورای عالی سیاست‌گذاری در حال تدوین برنامه‌ها و تعیین دستورالعمل‌ها هستیم و بعد از این مرحله وارد فاز اجرایی خواهیم شد و فعالیت ستادی را  شروع می‌کنیم.

 مشخص شدن رئیس ستاد انتخاباتی تا اواخر دی 

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان افزود : تاکنون بحث روسای ستادهای انتخاباتی مشخص نشده است و امیدواریم در این خصوص تا اواخر دی به نتیجه برسیم.

کد خبر : ۴۳۹۳۸۳