خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

درصورت اثبات تخلف احمدی‌نژاد، رییس دیوان محاسبات محاکمه شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که دیوان محاسبات در گزارش ماهانه مکتوب خود به نمایندگان به هیچ تخلفی توسط احمدی‌نژاد اشاره نکرده، گفت: درصورت اثبات این تخلف، رییس این دیوان نیز باید محاکمه شود.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در واکنش به نهی رهبری از حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، گفت: در نظام مصالحی داریم که قطعاً بالا‌تر از مصالح شخصی، جمعی و گروهی است و تشخیص آن با رهبری است که قطعاً‌ برای کشور، مردم و خود احمدی‌نژاد دلسوز‌تر است.

توصیه رهبری فرصت طلایی برای احمدی‌نژاد است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این توصیه رهبری، یک فرصت طلایی برای احمدی‌نژاد است که هم مصلحت خود و هم مصالح کشور را رعایت کند و هم فرصتی برای آینده خود فراهم کند.

او گفت: به هر حال، یکی از اتهام‌هایی که علیه احمدی‌نژاد مطرح می‌شود این است که او از رهبری اطاعت نمی‌کند و حال فرصت طلایی برای ثابت کردن این است که او از دیگران مطیع‌تر است.

فرمایش رهبری آنقدر شفاف و روشن بود که نیاز به تحلیل نداشت

نماینده اصولگرای مردم ورامین در مجلس دهم در واکنش تخلف ۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت دهم و تخلف ۱۲هزار میلیارد تومانی احمدی‌نژاد بنابر اعلام رییس دیوان محاسبات مجلس با بیان این‌که نمی‌توان علت این مسئله را پیشگویی کرد، گفت: آن‌چه توسط یکی از نمایندگان در صحن مطرح شد، یک اظهارنظر است و تا زمانی که این تخلف اثبات نشود، نباید درباره آن موضع‌گیری کرد.

درصورت اثبات تخلف ۱۲ هزار میلیاردی احمدی‌نژاد، رییس دیوان محاسبات نیز محاکمه شود

نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: دیوان محاسبات باید این مسئله را به‌صورت مکتوب به نمایندگان ارائه کند، در صورتی که رییس دیوان محاسبات چنین اعتقادی دارد، چرا در گزارش‌های مکتوب ماهانه این دیوان، چنین مسئله‌ای مطرح نشده است. نمی‌توانم این ادعا را رد یا تایید کند اما درصورتی که چنین مسئله‌ای حقیقت داشته باشد، رییس دیوان محاسبات نیز باید محاکمه شود.

کد خبر : ۴۱۶۳۹۴