خبرگزاری کار ایران

درجریان نخستین سوال مجلس دهم از وزرا؛

نماینده اصولگرای نیشابور از توضیحات وزیر علوم قانع شد

در جریان نشست علنی امروز مجلس، نماینده اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری مردم نیشابور از توضیحات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی که او درباره وضعیت استخدام مدرسان و اساتید دانشگاه مطرح کرده بود، قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جریان نشست علنی امروز مجلس که به ارائه سوال او از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص داشت،  پس از ارائه توضیحات وزیر، با تاکید بر لزوم پایبندی فرهادی بر قول و وعده‌هایی که در صحن به نمایندگان داده است، اعلام کرد که قانع شده است.

در سوال این نماینده اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده: چرا مدرسان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای پس از انتقال از آموزش و پرورش به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین‌تکلیف نمی‌شوند؟

مسعود پزشکیان که برای ساعاتی ریاست نشست علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در پایان و در شرایطی که نماینده سوال‌کننده از توضیحات وزیر قانع شده بود و علاقه‌ای به رای‌گیری در صحن نداشت، حاضر به بیان این مطلب نمی‌شد چندین بار از او درخواست کرد نظر نهایی خود را درباره توضیحات فرهادی به‌صورت صریح اعلام کند، و در پایان عنوان کرد که نماینده سوال‌کننده قانع شده است.

کد خبر : ۴۰۲۷۹۳