خبرگزاری کار ایران

الهه کولایی:

پیگیری حقوق‌های بالا نباید بهانه‌ای برای سوءاستفاده جریان اقتدارگرا شود

مراسم افطاری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با حضور برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم الهه کولایی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: وقتی اخبار فضای مجازی را می‌بینم یاد مجلس ششم افتادم و فضایی که به خاطر مطالبات مردم ایجاد شده بود و‌ حس کردم برخی فراموش کرده‌اند از چه موقعیتی به وضعیت امروز رسیده‌ایم

وی گفت: به یاد آوردم در آن زمان هم فضای تبلیغاتی بدی علیه اصلاح طلبان ایجاد شد تا نمایندگان را افرادی در پی منافع شخصی معرفی کند. فضایی که از آن زمان به یاد دارم همین بحث‌ها بود که نمایندگان را پیمان شکن جلوه دهند. 

کولایی تصریح کرد: پیگیری حقوق‌های بالا که امری ضروری است نباید بهانه انفعال مردم و سو استفاده جریان اقتدارگرا شود

نماینده مجلس دوره ششم به فعالیت‌های چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت امروز نباید اجازه دهیم فضای انزوا در جامعه حاکم شود به شرط آنکه همه به این جراحی اقتصادی تن بدهند و باید به تجربه ده- پانزده سال گذشته توجه شود 

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: امیدوارم این نشست‌ها مقدمه‌ای باشد برای دفاع از سرمایه‌های اجتماعی که در مدت اخیر آسیب دیده است.

علیرضا محجوب نیز با اشاره به فعالیت‌های این تشکل از همه خواست در این ماه فقرا و کارگران را فراموش نکنند

حبیب‌زاده عضو علی البدل شورای شهر تهران، نجفقلی حبیبی استاد دانشگاه و اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، عمادالدین باقی و حسین نقاشی از جمله حاضران این برنامه بودند.

کد خبر : ۳۸۶۹۹۰