خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۸۱ ستاد انتخابات کشور؛

نتایج شمارش آرا در قم و اهواز مشخص شد

ستاد انتخابات کشور نتایج نهایی شمارش آرا در ۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۸۱ به شرح ذیل است:

در حوزه انتخابیه فومن و شفت از مجموع ۱۱۱ هزار ۳۸۸ رای آرای صحیح مأخوذه محمد مهدی افتخاری با کسب ۳۳ هزار ۶۴۷ رای به مجلس راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه قم نیز از مجموع ۴۴۳ هزار ۷۹۷ آرای صحیح مآخوذه احمد امیر آبادی فراهانی با کسب ۲۶۳ هزار و ۸۸۵ رای و علی اردشیر لاریجانی با کسب ۱۹۱ هزار ۳۲۹ رای و مجتبی ذوالنوری با کسب ۱۶۸ هزار و ۳۹۷ رای به مجلس دهم راه یافتند.

 درحوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری از مجموع ۱۰۱ هزار و ۱۵۶ آرای صحیح مأخوذه محمودرضا ضرغامی با کسب ۲۰ هزار ۷۳۷ رأی و حبیب الله گشت زر با کسب ۱۵ هزار و ۷۴۴ رای به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک نیز از مجموع ۱۶۲ هزار ۴۲۱ آرای صحیح مأخوذه سید هادی طباطبایی با کسب ۲۵ هزار و ۳۱۴ رأی و هدایت الله خادمی با کسب ۲۳ هزار و ۵۹۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.

این درحالی است که در حوزه انتخابیه شهریار و قدس و ملارد از مجموع ۳۷۱ هزار ۸۹۶ آرای صحیح مآخوذه حسین گروسی با کسب ۷۵ هزار و ۴۲۴ رای و محمد محمودی شاه نشین با کسب ۶۷ هزار و ۹۶۶ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه دزفول نیز عباس پاپی‌زاده پالنگان از مجموع ۲۰۰ هزار و ۳۹۳ آرای ماخوذه صحیح با کسب ۹۶ هزار و ۸۵۲ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از مجموع ۱۸۱ هزار و ۴۵۶ آرای صحیح مأخوذه غلام محمد زارعی با کسب ۴۸ هزار و ۷۶۸ رای به مجلس راه یافت.

همچنین درحوزه انتخابیه سروستان و خرامه از مجموع ۹۸ هزار و ۷۸۵ آرای صحیح مأخوذه داریوش اسماعیلی با کسب ۵۶ هزار و ۹۴۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه اهواز و باوی، حمیدیه و کارون نیز از مجموع ۴۶۲ هزار ۵۵۸ آرای صحیح مأخوذه، همایون یوسفی با کسب ۱۰۷ هزار و ۷۸۴ رأی و جواد کاظم نسب با کسب ۸۸ هزار و ۷۷۷ رای و سید شکرخدا موسوی با کسب ۸۲ هزار و ۲۰۰ رای و سید شریف حسینی با کسب ۷۱ هزار و ۹۱۹ رای و شیب جویری با کسب ۶۸ هزار و ۸۸۱ رای و علی ساری با کسب ۶۶ هزار و ۹۵۴ رای به مرحله دوم راه یافتند.

کد خبر : ۳۵۱۴۲۹