خبرگزاری کار ایران

مزاری در گفت‌وگو با ایلنا:

دستهای پشت پرده مانع از برگزاری کمپین انتخاباتی شد/ فرمانداری مجوز پلیس امنیت را قبول ندارد

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از لغو کمپین انتخاباتی‌اش انتقاد کرد.

عادل مزاری از نامزدهای مستقل دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد علت منتفی شدن سخنرانی‌اش در جمع هواداران گفت: قرار بود امروز با کمپین انتخاباتی و هواداران خود در ورزشگاه شهید فراتی واقع در منطقه 9 تهران دیدار داشته باشم که پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز با پلیس امنیت صورت گرفت اما به دلیل طولانی بودن مراحل صدور آن چندین روز به طول انجامید اما بالاخره این مجوز صادر شد. امروز که به ورزشگاه مذکور مراجعه کردیم متوجه شدیم که از برگزاری این مراسم جلوگیری کرده‌اند و ما اصلاً متوجه نشدیم که چرا چنین موضوعی پیش آمده است.

وی ادامه داد: پس از آنکه برگزاری جلسه مذکور با مشکل مواجه شد؛‌با فرماندار تهران تماس تلفنی برقرار کردم که تلفن همراه ایشان دست دوستان و همکارانشان بود و پس از تماسهای مکرر به بنده گفتند که مجوز مربوطه را باید از کانال فرمانداری اخذ می‌کردید و پلیس امنیت در این مورد صلاحیتی ندارد که سوال بنده از مسئولین این است که اگر پلیس امنیت عمومی صلاحیت صدور مجوز برگزاری مراسم را نداشته پس چرا اقدام به این کار کرده است.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه جمعیت زیادی از شورایاران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم به محل برگزاری آن آمده بودند بیان کرد: باتوجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران و آحاد مردم به محل ورزشگاه شهید فراتی مراجعه کرده بودند؛ نهایتاً مراسم را در مسجدی که در حوالی این ورزشگاه بود برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه دلایل و حتی عناصری که موجب شدند تا این گردهمایی برگزار نشود مشخص نیست. کمپینی که قرار بود امشب برگزار شود تنها کمپین اتخاباتی و فرصت دیدار با حامیانم بود. در این کمپین به دلیل اینکه بنده حامی اهل تسنن هستم اقوام مختلفی حضور داشتند و بنده توانسته بودم در این مدت یک وحدت کلمه‌ای میان اقوام به وجود بیاورم که متاسفانه امروز با اقدامی که منشاء آن نامعلوم است این موضوع تحت الشعاع قرار گرفت.

کد خبر : ۳۴۹۹۰۵