خبرگزاری کار ایران

در همایش حقوق شهروندی؛

نامزدهای لیست صدای ملت چه گفتند؟

همایش لیست صدای ملت با نام رونق اقتصادی، حقوق شهروندی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در همایش صدای ملت که با نام رونق اقتصادی حقوق شهروندی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد هر یک از داوطلبان این لیست برای مدتی رویکردهای انتخاباتی خود را مطرح کردند.

آژیده: آمده‌ام برجام‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به فرجام برسانم

مژگان آژیده از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد اعلام کرد: من شعار خود را رفاه، عدالت اجتماعی و محیط پاک قرار داده‌ام و امیدوارم بتوانم آن‌ها را به ثمر برسانم.

او گفت: آمده‌ام تا برجام‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به فرجام برسانم.

حسینی: پاک‌دست‌ترین و شجاع‌ترین افراد در کرسی مجلس بنشینند

سیدمحمد حسینی از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت نیز اعلام کرد: فرصت بسیار کم است و بحران‌های زنجیره‌ای که حتی متخصص‌ترین افراد در حوزه سیاست‌های بین‌الملل قدرت پیش‌بینی آن را ندارند در منطقه ما وجود دارد تا از اندک غفلت ما استفاده کنند و به ما ضربه بزنند.

او با اشاره به اجرایی شدن برجام یادآور شد: جهان برای اولین بار در برابر اراده ملت ایران سر فرود آورده و تمکین کرده است امروز باید اقتصاد شفاف سرلوحه کار ما قرار بگیرد و پاک‌دست‌ترین و شجاع‌ترین افراد در کرسی مجلس بنشینند تا از حقوق ملت دفاع کند.

مافی: برای حل مشکلات بیکاری جوانان تلاش خواهم کرد

پروانه مافی از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد اعلام کرد: بسار خرسندم که در فهرست صدای ملت قرار گرفته‌ام من در کارنامه خود مسوولیت‌های گوناگون در دولت‌های مختلف داشته‌ام.

او گفت: در صورت ورود به مجلس برای حل مشکلات بیکاری جوانان و همچنین مسائل مربوط به زنان تلاش خواهم کرد.

شیخ‌الاسلام: به قانون اساسی سوگند می‌خوریم از آن صیانت کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین شیخ الاسلام از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد اعلام کرد: از نظر اسلامی رای دادن یک عقد اسلامی است و در همه امور اسلامی صداقت و شفافیت اصلی خدشه‌ناپذیر است.

او گفت: سفارش می‌کنم که همه عزیزان این دو صفت صداقت و شفافیت را در نظر داشته باشند و فراموش نکنیم که ما در صورت ورود به مجلس به قانون اساسی سوگند می‌خوریم تا از آن صیانت کنیم.

زمانی: هزینه درمان باید کاهش یابد

حسن زمانی از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد اعلام کرد: برنامه‌های مجلس دهم باید همراه با دولت در زمینه اقتصادی پویا برای جامعه، ایجاد اشتغال برای هفت میلیون جوان بیکار و برنامه‌ریزی برای ازدواج ۱۹ میلیون جوان آماده ازدواج باشد.

اوگفت: همچنین باید به بحث سلامت جامعه توجه ویژه شود چرا که مردم ما بیشترین هزینه درمان را پرداخت می‌کنند و باید این هزینه‌ها کاهش یابد.

دشتی اردکانی: با تصویب قوانین شفاف، رانت‌خواری‌ها از بین می‌رود

دشتی اردکانی از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد اعلام کرد: اگر قوانین شفاف در این مملکت تصویب شود رانت‌خواری‌ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی از کشورمان رخت بر می‌بندد.

او گفت: شما می‌توانید با رای خود در راستای تحقق این هدف گام بردارید.

غفوری‌فرد: به‌دور از سیاسی‌کاری آنچه ملت می‌خواهد را انجام دهیم

به گزارش ایلنا، محمد حسن غفوری‌فرد از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد، اعلام کرد: باید صدای ملت را به گوش مسوولان نظام رساند ملت ما با مشکلات گرانی و بیکاری دست و پنچه نرم می‌کند و تورم پشت کارگران ما را خم کرده است.

او گفت: وظیفه ما این است که بدور از سیاسی کاری آنچه ملت می‌خواهد را انجام دهیم و نیاز مردم این مملکت باید در اولویت نخست ما قرار بگیرد.

غفوری‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان صدای ملت سعی می‌کنیم مشکلات مردم را در مجلس بیان کنیم و از تمام نیروی خود برای حل این مشکلات استفاده کنیم.

صالحی منش: صدای مطهری صدای ملت است

حجت الاسلام صالحی منش از نامزدهای انتخاباتی فهرست صدای ملت در همایشی که در سالن شهید شیرودی تهران برگزار شد، اعلام کرد: اگر انشاءالله می‌خواهید کشورمان به رشد برسد و در جهان خودی نشان دهید باید صدای مطهری بلند شود چرا که این صدا صدای ملت است.

کد خبر : ۳۴۹۸۷۰