خبرگزاری کار ایران

ادامه گلایه‌ها از اصولگرایان؛

پس از انتخابات خبری از شما به ما نمی‌رسد +تصاویر همایش

همایش روحانیون ائتلاف اصولگرایان درحالی در مسجد فلسطین برگزار شد که میهمانان این گلایه را داشتند که بعد از انتخابات خبری از نمایندگان به آنها نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همایش روحانیون ائتلاف اصولگرایان صبح امروز با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی، غلامعلی حدادعادل و سیدرضا تقوی در مسجد فلسطین درحالی برگزار شد که جمعی از علما و ائمه جماعت و روحانیان تهران از تهران، شهرری و دیگر شهرستان‌های اطراف در این همایش حضور به هم رساندند.

حضور اعضای لیست ائتلاف در همایش

- از حواشی جالب توجه همایش امروز روحانیون، حضور حدود ۱۵ نفر از اعضای لیست ائتلاف اصولگرایان در گوشه‌ای از سالن برگزاری این نشست بود که حضور این نامزدهای انتخابات باتوجه به این‌که اکثرشان یا هم‌اکنون نماینده مجلس هستند یا پیش از این پست‌های مهمی چون وزارت دولت‌های اصولگرای احمدی‌نژاد را در کارنامه دارند، منجر به رجوع مکرر روحانیون به و رد و بدل شدن یادداشت و نامه‌های کوتاه میان آنها و روحانیون حاضر در سالن شد.

خواب میهمانان در همایش

- از دیگر نکات حاشیه‌ای این مراسم، خستگی و خواب‌آلودگی چهره اکثر حضار در سالن اعم از نامزدهای اصولگرا و روحانیون حامی آنها بود که به نظر می‌رسد با توجه به این‌که در روزهای گذشته همگی سخت درگیر تبلیغات انتخاباتی و جلسات متعدد سخنرانی بودند و نیز از آنجا که همایش امروز اصولگرایان در ساعات اولیه صبح امروز برگزار شد، دور از انتظار نبود.

09070609

درخواست برای ماندن میهمانان!

- از نکات حاشیه‌ای دیگر همایش امروز اصولگرایان، خروج حدود نیمی از حضار در سالن، پس از پایان سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی بود که منجر به این شد که مجری برنامه از حضار بخواهد برای شنیدن سخنان غلامعلی حدادعادل بر روی صندلی‌های خود بمانند.

او همچنین اعلام کرد که اتوبوس‌هایی که حضرات علما را به سالن آورده‌ تا پایان مراسم منتظر خواهند بود تا این بزرگواران را برگرداند.

حداد: رقبای اصولگرایان چشم به خارج دوخته‌اند!

غلامعلی حدادعادل که به عنوان آخرین سخنران پس از آیت‌الله موحدی کرمانی و حجت‌الاسلام تقوی به سخنرانی پرداخت، با اشاره به دو جریان اصلی حاضر در انتخابات مدعی شد که اصولگرایان طرفداران اسلام واقعی و متعهد به استقلال کشور هستند و رقبایشان کسانی‌اند که به خارج از کشور چشم دوخته‌اند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور اکثریت اصلاح‌طلبان در مجلس ششم ادعا کرد که بسیاری از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم از خارج از کشور تامین مالی می‌شدند تا اهداف دشمنان را در کشور پیاده کنند.

در پایان سخنان حدادعادل، ویدئویی برای معرفی اعضای ۳۰ نفره ائتلاف اصولگرایان در مانیتورهای سالن پخش شد که به دلیل ایرادی که در سیستم صوتی آن وجود داشت، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان را وادار کرد که همزمان با نمایش تصویر هر نامزد، توضیحاتی را در معرفی او بیان کند.

گلایه‌ها همچنان باقی‌است ...

با این همه شاید مهم‌ترین اتفاق حاشیه‌ای نشسست امروز اصولگرایان، ‌ گلایه برخی از روحانیون از اعضای لیست ائتلاف اصولگرایان بود که به ویژه از چهره‌های برجسته این لیست که هم‌اکنون نیز نماینده مردم هستند، ‌ به دلیل بی‌توجهی به خواسته‌های آنان انتقاد می‌کردند و خواستار ادامه تشکیل این جلسه‌ها پس از انتخابات شدند.

پس از انتخابات خبری از شما به ما نمی‌رسد!

بر همین اساس، حدادعادل در پایان سخنانش از حجت‌الاسلام تقوی که علاوه بر حضور در ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان، ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را نیز بر عهده دارد، درخواست کرد که این جلسه‌ها را به جای این‌که هر چهار سال یک‌بار برگزار کنند، در پایان هر سال خدمت علما برسند که این گفته سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با کنایه یکی از روحانیون حاضر در سالن پس همراه شد که در جواب به این خواسته حدادعادل گفت که پس از انتخابات دیگر خبری از شما به ما نمی‌رسد.

این بحث حتی تا لحظه خروج حدادعادل از مسجد فلسطین میان برخی از روحانیون و او ادامه داشت و در مقابل درب ورودی مسجد فلسطین، یکی دیگر از روحانیون به سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت که ما بنابر وظیفه شرعی که بر دوش داریم به همه اعضای این لیست رای می‌دهیم اما انتظار داریم این بار به گونه‌ای دیگر عمل کنید.

1711060902

کد خبر : ۳۴۹۷۲۹