خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

اعضای لیست «یاران اعتدال و امید» مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند

روابط عمومی ستاد مردمی لیست یاران اعتدال و امید در اطلاعیه‌ای از عموم مردم و طیف‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز جمعه هفتم اسفند دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه تاکید شده است: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت بنیان‌های مردمسالاری در کشور است و نتایج آن تشکیل مجلسی توانمند برای آینده بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

روابط عمومی ستاد مردمی لیست یاران اعتدال و امید در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از عموم مردم و طیف‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور حداکثری در انتخابات، از رسانه‌ها و خبرنگاران درخواست کرد در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار جامعه و رسولان آگاهی‌بخش، تاثیر مهمی در تقویت شور و شعور انتخاباتی دارند که نمی‌توان این نقش را نادیده گرفت با این حال و با وجود برخی بد اخلاقی‌های سیاسی–انتخاباتی، از رسانه‌ها درخواست داریم ضمن تبلیغ طیف‌ها و گروه‌های مدنظر و مورد علاقه خود، از تخریب رقیب و بداخلاقی‌های سیاسی که درشان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نیست، پرهیز کنند تا در فضایی اخلاقی، آرام و بانشاط، انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم و برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ انقلاب به جا بگذاریم.

کد خبر : ۳۴۹۱۹۷