خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

«نفوذ» تهدید اصلی متوجه انقلاب به شمار می‌رود

سردار سنایی راد با بیان اینکه در مقطع کنونی «نفوذ» تهدید اصلی متوجه انقلاب به شمار می‌رود گفت: دشمنان از طریق نفوذ در صدد تحت سلطه در آوردن ملت ایران هستند و انتخابات را فرصت مغتنمی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود می‌دانند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم رسول سنایی راد معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در آیین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با برشمردن ثمرات و نتایج مانوس بودن با کلام الله مجید اظهار داشت: انس با قرآن از ضرورت‌های امروز است.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مبانی توحیدی و دینی توصیف کرد و با بیان اینکه در مقطع کنونی «نفوذ» تهدید اصلی متوجه انقلاب به شمار می‌رود، گفت: دشمنان از طریق نفوذ درصدد تحت سلطه در آوردن ملت ایران هستند و انتخابات را فرصت مغتنمی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود می‌دانند.

سردار سنایی راد با تاکید بر اینکه دشمن درصدد نفوذ در جریان‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام است گفت: در چنین شرایطی ملت ایران با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات گام مهمی را در تشکیل مجلس تراز انقلاب برداشته و ان شاالله حماسه دیگری همچون ۲۲ بهمن که دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کرد را رقم خواهند زد.

 

کد خبر : ۳۴۸۲۹۸