خبرگزاری کار ایران

آصفری در جلسه تصویب طرح تقویت بسیج:

بسیج جلوتر از ارگان‌های دولتی حرکت می‌کند

در حاشیه نشست علنی امروز مجلس کلیات طرح تقویت بسیج مستضعفین با یک فوریت به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان مجلس در حاشیه نشست علنی امروز ضمن بررسی طرح یک فوریتی تقویت بسیج مستضعفین با ۱۵۰ رای موافق، ۱۷ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن با کلیات این طرح موافقت کردند.

در حاشیه بررسی این طرح محمدحسن آصفری گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص این طرح را قرائت کرد و گفت: یک فوریت طرح اصلاح فصل چهارم قانون اساس‌نامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شماره چاپ ۱۶۳۴ در جلسه روز یکشنبه ۶/۱۰/۹۴ با حضور کار‌شناسان مورد بررسی قرار گرفت و پس از انجام اصلاحاتی در عنوان و متن به تصویب رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم بحث تقویت بسیج مستضعفین طرح تهیه شده درجهت آموزش نظامی آحاد ملت تعمیم و ترویج ارزش‌های والای بسیج و آموزش‌های مورد نیاز در مواقع ضروری جهت کمک‌رسانی به مردم تهیه شده است.

آصفری با تاکید بر اینکه بسیج مستضعفین باید در تمام زمینه‌ها حضور داشته باشد یادآور شد: بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها جلو‌تر از ارگان‌های دولتی حضور داشته و قرار نیست با این طرح خللی در امور اجرایی کشور به وجود بیاید.

کد خبر : ۳۴۱۴۵۲