خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح طلبان در هر شرایطی لیست می‌دهند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان دو برنامه اساسی را در دستور کار قرار داده‌اند؛ یکی پیگیری حقوق افراد رد صلاحیت شده و دیگر اینکه اصلاح‌طلبان تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنند و لیست خواهند داد.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایلنا، با اشاره به اینکه ممکن است تعدادی از نامزدهای احراز صلاحیت نشده و ردصلاحیت شده در مراحل بعدی بررسی توسط شورای نگهبان به عرصه انتخابات برگردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه فضای تایید صلاحیت‌ها در این دوره شکل جدیدی است که حتی در سه دوره اخیر انتخابات مجلس آن را ندیده‌ بودیم، تاکید کرد: حتی نماینده رهبری در استان مرکزی هم به عدم احراز‌ها اعتراض کرده است و درست نیست تحت عنوان عدم احراز صلاحیت، مانع حضور افراد توانمند در انتخابات مجلس شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در این مرحله اصلاح‌طلبان تلاش‌های خود را متوقف نخواهند کرد، گفت: اصلاح‌طلبان دو برنامه اساسی را در دستور کار قرار داده‌اند؛ یکی پیگیری حقوق افرادی که بی دلیل رد صلاحیت شدند و دیگر اینکه اصلاح‌طلبان تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت خواهند کرد و لیست خواهند داد.

مدیرعامل پیشین خبرگزاری ایرنا تاکید کرد: شاید در بسیاری از استان‌ها لیست‌ها تکمیل نباشد، اما تلاش خواهیم کرد در انتخابات حضور جدی داشته باشیم و در وهله اول رایزنی با مقام‌های مربوط و در مرحله بعدی استفاده از نیروهای گمنام، اما توانمند، در دستور کار اصلاح‌طلبان خواهد بود.

ناصری در پایان یادآور شد: اصلاح‌طلبان منتظر هستند نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها را ببینند و کارگروه تعامل و دیگر نیرو‌ها تلاش‌های خود را در روزهای گذشته افزایش دهند، اما تلاش‌ها به این معنا نیست که با خوش‌بینی انتظار تایید همه نامزدهای اصلاح‌طلب را داشته باشیم.

کد خبر : ۳۳۹۹۰۵