خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

تصمیمی درباره حضور آیت‌الله هاشمی در لیست جامعه روحانیت اتخاذ نشده‌ است

دبیر جامعه روحانیت مبارز گفت: تا این لحظه درباره حضور آیت‌الله هاشمی در لیست خبرگان جامعه روحانیت تصمیم گیری نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در حاشیه همایش اصولگرایان با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: تا این لحظه درباره حضور آیت‌الله هاشمی در لیست خبرگان جامعه روحانیت تصمیم گیری نشده است.

او همچنین درباره حضور علی لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان اعلام کرد: آقای لاریجانی اگر نماینده هم معرفی نکند، با ماست.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آخرین وضعیت وحدت و ائتلاف اصولگرایی اظهار داشت: وحدت اصولگرایان درحال حاضر بسیار خوب است و دعا می‌کنم تا پایان، این وحدت رویه ادامه داشته باشد.

موحدی کرمانی در پایان تصریح کرد: بنده اصولگرایان را به داشتن بصیرت توصیه می‌کنم و امیدوارم وحدت اصولگرایان ادامه یابد. هیچکس نمی‌تواند در وحدت اصولگرایان خدشه وارد کند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در این همایش گفت: دین را چگونه بهتر از این یاری کنیم که خبرگانی انتخاب نماییم تا تضمین تداوم ولایت باشند؛ اگر خدای ناکرده حادثه‌ای برای رهبر معظم انقلاب پیش آمد باید فکر آن روز را کرده باشیم و خبرگانی را امروز برگزینیم که بتوانند رهبری انتخاب کنند که بتواند بگوید من راه امام (ره) و رهبری را ادامه می‌دهم. چرا که ممکن است افرادی عالم و زاهد باشند اما باید دید گذشته‌شان چیست.

او ادامه داد: البته خدا به رهبر انقلاب طول عمر دهد و امیدواریم دیگر نیازی نباشد تا ظهور امام عصر (عج)، خبرگان فردی را انتخاب کنند ولی باید فکر بعد را نیز کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان تصریح کرد: شاید کسی به دنبال رأی باشد و در زمره اصولگرایان به انتخابات وارد شود و رأی آنان را بشکند؛ به این افراد می‌گوییم که احساس وظیفه نکن، شما نه وظیفه‌ای داری و نه رأی خواهی داشت.

کد خبر : ۳۳۴۲۹۲