خبرگزاری کار ایران

آشنا در گفت‌وگو با ایلنا:

تجمیع بیمه‌ها با جنجال رسانه‌ای قابل حل نیست/صداوسیما به مشکلات ساختاری و کارکردی خود توجه کند

نماینده دولت در شورای نظارت بر صداوسیما با انتقاد از عملکرد صداوسیما در ساده‌سازی مسئله تجمیع بیمه‌ها گفت: تلاش برخی افراد در صداوسیما و برخی از رسانه‌های همسو برای خلق اختلافات واهی در دولت و رسانه‌ای کردن مسائل پیچیده در عرصه سیاست گذاری، خدشه‌دار کردن شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در مورد همدلی و هم زبانی دولت و ملت تلقی می شود.

حسام الدین آشنا نماینده دولت در شورای نظارت بر صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد موضوع امشب برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو در مورد تجمیع بیمه ها که با حضور حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت و بدون حضور نماینده وزارت رفاه برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که گزارش پخش شده در این برنامه دو وزیر را در مقابل یکدیگر قرار داده و آیا بهتر نیست مسائل مرتبط با دولت بدون رسانه‌ای شدن ، در هیات وزیران رفع شود، گفت: بحث تجمیع بیمه‌ها در خود دولت در حال بررسی است و به سمت حل مسئله می‌رود. تلاش برخی افراد در صداوسیما و برخی از رسانه‌های همسو برای خلق اختلافات واهی در دولت و رسانه‌ای کردن مسائل پیچیده در عرصه سیاست گذاری، خدشه‌دار کردن شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در مورد همدلی و هم زبانی دولت و ملت تلقی می شود.

مشاور رییس جمهور ادامه داد:‌ در چنین مواردی بهتر است دوستان ما در رسانه ملی به مشکلات ساختاری و کارکردی خود در سازمان صداوسیما بیش از پیش توجه کنند.

وی تاکید کرد: مسئله بیمه‌ها بخشی از منظومه سیاست‌های اجتماعی، رفاهی و بهداشتی دولت است. تقلیل مسئله به تجمیع بیمه‌ها یا عدم تجمیع آن ساده‌سازی امری پیچیده و چند وجهی است.

آشنا تصریح کرد: این مشکل نه در این دردولت بوجود آمده و نه با جنجال رسانه‌ای قابل حل است.

کد خبر : ۳۱۷۰۴۱