خبرگزاری کار ایران

با ارسال یادداشتی به ایلنا؛

رسایی به اشرفی اصفهانی پاسخ داد

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در جوابیه‌ای به اظهارات اشرفی اصفهانی پاسخ داد.

به گزارش ایلنا٬ متن جوابیه حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پاسخ به اظهارات حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی که برای ایلنا ارسال شده است٬ به شرح زیر است:

«بعد از مصاحبه‌ام درباره نقض حکم غیرقانونی انفصال از خدمت در هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری به ریاست آقای اشرفی اصفهانی که مربوط به مدیریت ۱۰ سال قبل بنده در ارشاد قم بود و همچنین خبر شکایت رسایی از ایشان در رسانه‌ها، آقای اشرفی اصفهانی (که خدا بر درجات پدر شهیدشان بیفزاید) در مصاحبه با رسانه‌ها گفته: «بعدا جواب رسایی را می‌دهم اما رسایی پرونده‌های زیادی در دادگاه ویژه روحانیت دارد.»

البته وی درست گفته است! چون من پرونده‌های متعددی (پرونده‌ شکایت چند عضو فرقه بهایی، شکایت خانواده هاشمی رفسنجانی: عفت، محسن، فائزه، مهدی، فاطمه، یاسر، شکایت مرتبط با علی لاریجانی معاونت حقوقی دولت قبل، شکایت مشایی، شکایت رحیمی، شکایت جهانگیری، شکایت حسین فریدون، شکایت وزارت ارشاد) در دادگاه ویژه روحانیت دارم.

البته پرونده برخی از این شکایت‌ها که مختومه شده٬ دقیقا شکایت هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری به ریاست آقای اشرفی اصفهانی در این دولت است که محتوای آن دو سال قبل رسیدگی و مختومه شده است.

آقای اشرفی اصفهانی! من به تمام این پرونده‌ها افتخار می‌کنم و برای همه آنها هم سرم را بالا می‌گیرم آیا شما هم همین حس را دارید؟ شما باید در دادگاه بابت نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به اینجانب که صدای آمریکا برنامه یک‌ساعته از روی آن ساخت، پاسخگو باشید. راستی قرار بود امسال سال بگم بگم شما باشد نه سال می‌گویم می‌گویم٬ چرا به رسانه‌ها وعده داده‌اید که بعدا جواب رسایی را می‌دهید!؟»

کد خبر : ۳۱۵۵۶۷