خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

حجت‌الاسلام شهیدی درگذشت پدر شهیدان امیری طائمه را تسلیت گقت

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۸۷

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت پدر شهیدان «مرتضی، مجتبی و احمد امیری طائمه» را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر امیری طائمه

سلامٌ علیکم

مرحوم «حاج رضا امیری طائمه» پدر شهیدان سرافراز «مرتضی، مجتبی و احمد امیری طائمه» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت شهید پرور حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.(ان شاء االله)

سید محمد علی شهیدی.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز